EL CENTRE

El Centre Integrat Públic de Formació Professional La Costera es troba a Xàtiva (València) i ofereix una ampla oferta de formació professional inicial i ocupacional en modalitat presencial i semipresencial/a distància. El nostre centre forma a més de 1.200 alumnes en dos torns (matí i vesprada) i compta amb una ampla plantilla de professorat. El centre s'ha proposat consolidar-se com a un Institut Politècnic amb vocació d'avantguarda que, tot i seguint la seua tradició de centre professional, transforma les seues estructures i mètodes de treball per a adequar-les constantment a les exigències i reptes de la societat del segle XXI.

El centre participa en els programes de la Xarxa Novigi (Acredita, Qualitas, Innovatec i Empren) i és Centre d'excel·lència autonòmica en la rama de Sanitat Assistèncials.

SGS-ISO 9001-COLOR

MISSIÓ

Som un centre públic d’ensenyament centrat en l’àmbit de la formació professional, que pretén desenvolupar les capacitats i competències dels nostres alumnes, formant-los com a professionals altament qualificats i amb un alt grau d’inserció laboral

VISIÓ

Donar resposta a les necessitats formatives, tant humanes com tècniques i culturals, de les persones.

Atendre a les necessitats socio-laborals del nostre entorn impulsant la col·laboració amb el teixit productiu.

VALORS

Impartim sols Formació Professional

Som el centre de referència  per a les empreses dels nostre entorn

Vols contactar amb nosaltres?

Telèfon: 962249040

Correu electrònic: 46004760.info@edu.gva.es