PROGRAMES EUROPEUS

La mobilitat d'alumnes, treballadors i formadors constitueix un aspecte clau en la societat actual. Desenvolupar els programes europeus que la faciliten i els projectes que proporcionen noves experiències en aquest sentit, ajudaran a aconseguir aquest objectiu.

El CIPFP La Costera es planteja com una línia prioritària d’actuació implantar una política d’acostament i cooperació a nivell europeu dins de l’àmbit de la formació professional.

La internacionalització és un instrument que contribuirà sens dubte a fomentar l'excel·lència i la qualitat de la nostra formació professional i per tant l'atractiu d'aquesta. En un mercat laboral cada vegada més exigent conèixer altres entorns i realitats afavorirà la polivalència i la inserció laboral dels nostres alumnes.

La cooperació entre els centres d'ensenyament de formació professional contribuirà al fet que les qualificacions professionals siguen homologables en qualsevol país de la UE, la qual cosa facilitarà la mobilitat dels estudiants en l'ús i maneig de les llengües de la UE. Per tant hem de ser conscients que tota actuació que es realitze en aquesta línia, aprofundirà en el respecte a altres pobles i cultures, reforçant en última instància el sentiment de ciutadania europea.

Animeu-vos a participar!!

cofinanciado_derecha

PROJECTE KA2: ERASMOBILITY

+ Info
El proyecto “Plataforma Erasmobility II” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del CIPFP La Costera y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.

Si eres alumne/a Erasmus,del nostre centre, conta'ns la teua experiència

Introduïu el vostre nom.
Introduïu un assumpte.