75 aniversari

Erem, som i serem formació professional

El nostre centre ha celebrat el curs 2021-2022 el seu 75é aniversari.

Ho hem celebrat realitzant activitats al llarg del curs per donar a conèixer

el nostre passat , el present que tenim i el futur que volem.

Gràcies per fer-ho possible

Apunts del passat

Gimcana fallera per Europa

L'FP és flipant

Testimonis

Molt satisfactòria la meua etapa al centre. I molt agraït a tot l'equip directiu al qual vaig tindre l'orgull de pertànyer durant tres anys, i no més, pel trasllat de centre. Per a mi, una dècada "prodigiosa". Vos trobe moltíssim a faltar. Veritablement, una de les millors etapes professionals i personals de la meua vida. Records per a totes i tots, i a continuar així, teniu una magnífica "capitana" i un boníssim equip de professionals dedicats al bonic ofici d'ensenyar. Moltes felicitacions!!!

Ricard Lurbe (professor i cap d'estudis)

He de dir que 42 anys de la meua vida els he dedicat al treball en eixa secretaria. He conegut a molts alumnes, infinitat de professorat d'una valia extraordinaria. Moltes felicitats !!!! Enhorabona!!!!! i gracies per existir, aconseguireu tot allò que vos proposeu.

Carmela Mallol (administrativa)

Vaig finalitzar els estudis d'administratiu l'any 93, ho recorde com si fos ahir. Una etapa molt bonica! Grans companys i molt bons professors. Ara sóc docent, especialitat de FOL i he tingut la sort de ser companya de molts dels meus profes com: Enrique Timor, Emilio Sala, Mere Sempere, Rafa Benavent, Vicent Jimenez, Ofelia Climent... Tot un previlegi!

Julia Sisternes Alacot (alumna i professora)

Gran centre amb grans professionals! Recorde els berenars de divendres de vesprada. Ah! I tots som llicenciats o enginyers!!! Molts bons records, i tant!!!

Eva Cardona Sales (professora)

La costera va ser el meu primer centre com a docent i li tinc un record especial degut a les bones companyes en qui vaig treballar que em van ajudar molt.

Mireia Díaz (professora)

Fue una etapa muy bonita de mi vida y tuve muy buenos profesores. Hace muchos años acabe en el 97

Rosa Sánchez Martos (Estudiante de FPII Laboratorio)

Jo soc de la rama d'FP de delineació, i què tinc que contar? Que vam fer un bon grup, una bona classe i sols dir que encara estem molts d'ells en contacte.

Esther Vidal (alumna)

Vaig estudiar i conèixer totes les etapes en eixe institut: la ESO, el batxillerat i els cicles formatius de sanitat. dels quals estic molt orgullós, ja que vaig apendre molt i estic actualment treballant en una feina que m'agrada moltíssim.

Lucas Chafer (TCAE i TEL)

La millor etapa escolar que he tingut en la vida. Férem pinya els alumnes d'una manera com si fórem família. Vaig viure cada día sabent que no tornaria a passar. Grans professors i grans persones

Patricia Colomer García (alumna)

Estudié ESO, más tarde Automoción. Aunque no era lo habitual los profesores me trataron genial y los compañeros de 10. Espero que cada vez se llenen más las aulas de automoción con grandes mujeres. He vuelto para estudiar Educación Infantil... Es un gran centro con grandes profesionales. Profesores, conserjes, limpiadoras... No te puedes dejar a nadie por el camino. Felicidades por estos 75 años!!!!!

Soraya Ruíz (alumna)

Vaig cursar la rama de sanitària i vaig tindre el orgull de tindre com a docent a Carmen Larriba,va ser una etapa de creixement i vaig acabar al 1998, huí en dia em dediquen a la docència. Gràcies infinites a aquest gran centre

Katerine Cuisinier Amat

Al curs 75/76 vaig començar fent primer d'automoció, i em vaig jubilar ara fa 2 anys treballant de docent en el CIPFP La Costera. Agraït a tota la gent que com a professors vaig tindre, companys d'estudis i alumnes amb els quals vaig aprendre molt

Enrich Such (professor)

Vaig fer la Eso, el batxiller en ciencies de la salut i per ultim el técnic de laboratori i diagnostic clinic.
En formareu profesionalment, a més a més, jo volia agrair-vos i destacar que en convertireu en millor persona.
Van ser uns anys, molt bonics en els que ens inculcareu que el treball en equip es molt important.

Desi Mondria (Técnic de laboratori Promocio 2004)

Es un orgull haver estudiat en  aquest centre i tambe treballat.
Tambe és un plaer treballar amb companys que han sigut mestres teus.
Alli vaig viure una epoca que per a mi va ser meravillosa. Cada vegada que vaig per alli, hem venen molts records al cap, sempre bons.

José Francés Torres (alumne i professor)

Un plaer haver compartit tants anys amb vosaltres en un bon clima de treball i companyerisme. Enhorabona

Bernat Escalera (professor)

Gracias a tod@s mis profesores y profesoras durante mis estudios ...3 ciclos ...y con mi edad...se hizo realidad mi sueño...larga vida al Instituto La Costera