Projecte Erasmus KA121 «Lingue amiche» (maig 2023)

No podem estar més satisfetes amb el desenvolupament del nostre projecte Erasmus KA121 "Lingue amiche".

Orgulloses del nostre alumnat per la seua adaptabilitat, intel·ligència, empatia i compromís i agraïdes a les mestres i alumnat del CPIA Metropolitano di Bologna per obrir-nos les portes, acompanyar-nos, gaudir i aprendre amb nosaltres. Som ara molt més conscients de la nostra capacitat plurilingüe, ens sentim agermanades amb les nostres companyes bologneses, la majoria de les quals han viscut processos migratoris com moltes de nosaltres, reconeixem els diferents estils arquitectònics que hem pogut observar a les façanes i interiors de monuments històrics i sentim que el món és nostre, de totes!

Amb aquesta primera mobilitat amb alumnat hem fet el primer pas d'un camí que augurem llarg i ple de coneixements. Continua l'aventura

A més, des del periòdic "El diario de la educación" ens han dedicat un article que recull les experiències de l'alumnat i del professorat que ha participat en aquest projecte. Us deixem l'enllaç!: