Ràdio Cervantín

logo_radio_web

El projecte de radi a l'escola s'ha creat amb la intenció de dur a terme una tasca conjunta de tot el centre per a fomentar el treball cooperatiu i participatiu entre tots els alumnes i docents del Ceip Cervantes.

Hem pensat començar a poc a poc, però de manera ferma i decidida, dotant el taller de recursos tant materials com personals. S'ha adquirit per part del centre un kit de radi amb tot el que és necessari: micròfons, taula de mescles, ordinador, altaveus, auriculars,...

Durant quinze dies i amb dues hores d'atenció directa a l'aula per part del responsable del taller, els alumnes de cada grup-classe es convertiran en autèntics reporters de radiotelevisió. Portaren el seu propi carnet de periodista per a poder fer entrevistes i investigar buscant informació, gravar imatges i gravar àudios. Els alumnes, amb ajuda dels tutors i responsable del taller, seran encarregats d'omplir de contingut la ràdio, el web, el canal de Youtube, el periòdic escolar,... i tots aquells mitjans que per al centre siguen un canal de difusió.