Blogs/Padlets Professorat

Blogs y Padlets

El Blog de 1r

Les mestres de 1r del Ceip Cervantes han habilitat aquest Blog per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 3º B

La mestra de 3r B del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 5é A

La mestra de 5é A del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 2n

Les mestres de 2n del Ceip Cervantes han habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 4t-A

La mestra de 4t-A del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 5ºB

La mestra de 5ºB del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 3r A

El mestre de 3r A del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 4ºB

La mestra de 4t B del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El padlet de 6é

Els mestres/-as de 6é del Ceip Cervantes han habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El Blog de l'aula CiL

Les mestres de l'aula CyL del Ceip Cervantes han habilitat aquest Blog per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

El racó d'Infantil

Ací podeu trobar totes les propostes i tasques que les mestres d'Ed. Infantil del Ceip Cervantes van preparant per als vostres alumnes.

Padlet de EF

La mestra d'EF (Noelia) del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.

English's padlet

La mestra d'Inglés i Plàstica (Reme Mari) del Ceip Cervantes ha habilitat aquest Padlet per a informar les famílies i anar pujant recursos per als alumnes/-as.