MENJADOR ESCOLAR

El CEP Gozalbes Vera gestiona el menjador escolar. Disposem de cuina en el centre diària i oferim activitats programades en el Pla de Menjador.

L’alumnat del nostre centre pot fer ús de forma continuada del menjador, o bé, fer ús en dies solts.

Les famílies de l’alumnat que es quede de manera continuada hauran de signar L’AUTORITZACIÓ i presentar-la en la secretaria.

Les famílies que facen ús dels dies solts hauran de presentar el tiquet i comunicar-ho abans de les 9:30 hores del matí a la secretaria del centre.

L’empresa subministradora del servei de menjador és AUSOLAN.

PODEU CONSULTAR EL MENÚ AMB EL CODI DEL COL·LEGI 9439 FENT CLIC EN LA IMATGE.

AUSOLAN facilita a les famílies informació (menús, activitats, etc.) mitjançant WEB o bé aplicació mòbil (APP). Per tal de fer-ne ús de la mateixa cal registrar-se.

Per registrar-vos accediu a l’aplicació amb el QR de la imatge:

I després feu CLIC en “Vull registrar-me” per donar les dades personals.

Adjuntem el manual que explica com fer el registre.

Els bons de menjador els podeu adquirir en secretaria del centre presentant el tiquet de pagament en el banc CAIXA ONTINYENT. Cal fer ingrés de 43,50 euros per obtindre 10 tiquets.

1) En cas de transferència bancària cal indicar en el concepte: Nom complet i curs de l’alumne/a i fer l’ingrés al compte: ES79 2045 6008 7630 0005 2680 de 43,50 euros.

2) En cas de fer el pagament pel caixer de CAIXA ONTINYENT cal que seguiu els següents pasos: