Celebrem el 9 d’octubre

Hui hem commemorat el 9 d'octubre i la mocadorà amb diverses activitats a les aules.

Tal com es contempla en el nostre projecte de centre: "Cinema en Valencià" l'alumnat ha visionat diverses pel·lícules en valencià.

A més s'han fet altres activitats de caràcter artístic: dibuixos de socarrats, murals, narratives i decoració de mocadors.

També volem felicitar a la nostra alumna ÀNGELS MOSCARDÓ PÉREZ de 6é A que ha guanyat el premi individual i el premi col·lectiu de Narrativa 9 d'Octubre. La nostra enhorabona!