Club Voleibol Xàtiva

Aquesta setmana, hem tingut la presència de jugadors del Club Voleibol de Xàtiva, equip que milita en la superlliga de Voleibol nacional. Aquest jugadors han impartit una masterclass als alumnes sobre habilitats essencials del voleibol i les han posat en pràctica. A més a més, han fet ja partidets entre ells i han demostrat un alt nivell de motivació per aquesta modalitat esportiva. Els propis jugadors, van fer un xicotet partit, per demostrar com juguen. Ens ha servit, com a introducció del nou treball a realitzar amb els alumnes de cinquè. Ha sigut una experiència molt bonica per als alumn@s i gratificant. A veure si tenim sort, i algun del nostre alumnat arriba a ser un gran esportista del voleibol.