INSTRUCCIONS PER A LA VACUNACIÓ COVID-19. FAMÍLIES de 1r, 2n i 3r

Estimades famílies, us informem que aquest mateix matí hem rebut les INSTRUCCIONS PER A LA VACUNACIÓ COVID-19 en l’alumnat de 1r, 2n i 3r.

Avui, dilluns 10 de gener, l’ alumnat d’aquests cursos durà a casa la documentació (full informatiu, qüestionari i autorització) que cal emplenar i entregar el dimarts 11 de gener a la tutoria.
El dimecres 12 de gener, comunicarem al Centre de Salut el nombre d’autoritzacions perquè facen l’estimació de dosis necessàries al nostre centre.
Posteriorment, el CSP ens informarà de l’horari i dia de vacunació.

L’alumnat de 9 a 11 anys (4t, 5é i 6é) que, per diferents motius, no va rebre la vacuna en la 1a fase també serà vacunat, sempre que tinga’m signat el document d’autorització per part de la família.

* En les situacions de separació, divorci, nul·litat de parelles i situacions anàlogues l’autorització haurà d’estar signada pels dos progenitors.

** Si l’alumne/a es troba aïllat al seu domicili per ser cas o contacte de Covid-19 no deurà acudir al centre escolar per a la seua vacunació.

Agraïm la vostra col·laboració.