INFORMACIÓ COVID

Estimades famílies; com sabeu, la situació COVID està empitjorant en els últims dies. La vostra col·laboració ha estat i continua estant necessària; ara encara més.
És per això que tornem a recordar la necessitat de compromís per part de la comunitat escolar en el compliment de les mesures de prevenció i protecció recomanades amb les següents actuacions:

• Si l’alumne/a es troba amb símptomes, no hauria d’acudir al col·legi i la família comunicar-ho per telèfon o Ítaca-Família.
  • Verificar diàriament l’estat de salut en casa, abans que l’alumnat acudisca al centre educatiu, i comprovar que no té la temperatura per damunt de 37 °C, o altres símptomes. Aquesta última variant, Ómicrom dóna símptomes més lleus però és altament contagiosa.
  • La normativa ens obliga a tindre les finestres de les aules obertes durant prou de temps i tenint en compte que ja fa fred, seria convenient que els/les vostres fills/es vingueren abrigats a classe (poden portar la manta- escola que vau adquirir el curs passat). S’ha demostrat que aquesta mesura és clau per a reduir el contagi de la Covid-19. També recordar-vos que comptem amb mesuradors de CO2 proporcionats per l’AMPA durant el curs 2020-2021, i 2 purificadors d’aire enviats per la Conselleria, Educació, Cultura i Esport.

Equip directiu