VACUNACIÓ 4t, 5é i 6é

Comuniquem que la vacunació al nostre centre per a l’alumnat de 4t, 5é i 6é serà el proper dilluns dia 20 de desembre sobre les 11:15 h aproximadament. Hem habilitat tres espais (prevacunació- vacunació i postvacunació)

En els casos que vinga un familiar per acompanyar al/a seu/a fill/a informem que:

• Només es permetrà la companyia d’un membre de la família per menor.
• L’acompanyament es realitzarà exclusivament, en el moment de produir-se la vacunació.
• El o la familiar haurà d’estar en l’horari previst pel col·legi; 11:15 h. Romandran fora de l’escola i se’ls avisarà en el moment vagen a vacunar als seus fills/es.
Finalitzada la vacunació del menor, la persona familiar haurà d’abandonar el centre educatiu perquè és convenient romandre el menor temps possible al centre.
L’entrada dels familiars s’efectuarà per la porta de vidre (Acadèmic Maravall) i l’eixida per la porta del quiosc.

Important: s’haurà de respectar en tot moment les mesures de seguretat, l’ordenació dels fluxos de persones i higiene establertes pel centre, així com l’ús de la mascareta i el manteniment de la distància interpersonal. En cap cas s’interactuarà amb altres grups bombolla diferents al del propi fill/a.