Art urbà

Hui, 12 de maig de 2021, hem èxit del col·legi amb totes les mesures de seguretat i acompanyats per Pasqual (guia turístic). Hem fet un recorregut per Xàtiva per conèixer l’art urbà i hem vist alguns murals o grafits, pintats legalment perquè tenen permís. Artistes com Toni Espinar, Cesc Roca i alumnes del batxillerat Artístic de l’IES Josep de Ribera han decorat la nostra ciutat. Davant la Musica Vella, hi ha un mural que representa l’entrada a un món millor i que no és fàcil, representat per la porta entreoberta i pesada. Al mur del CEIP Attilio Bruschetti, hi ha una interpretació d’obres del pintor Ribera, i altres obres d’Espinar i Cesc Roca.

El pam de Deu” ens ha paregut espectacular, on es representa la llegenda de les dues ermites Santa Anna i El Puig.

I als murs del nostre futur institut hi ha un homenatge al pintor que li dona nom a l’institut, realitzat per alumnes del centre, que ens ha paregut molt divertit i interessant. Arribarem algú de nosaltres a fer-ho?

Alumnes de 6é