Qüestionari de context 2020-2021

Informem a les famílies de l’alumnat de 3r d’Educació Primària que el període per a emplenar els «qüestionaris de context» s’ha allargat fins al 21 de maig 2021.
Recordem que, a través de les vostres filles i fills, enviàrem un full-carta amb instruccions i un token (enllaç i contrasenya) per a entrar a emplenar el qüestionari individual corresponent a mares i pares, mitjançant qualsevol dispositiu electrònic.
També recordem que si alguna família té problemes per a realitzar el qüestioari pot acudir al centre, demanant cita prèvia, i l’ajudarem. La Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació ha publicat unes instruccions per a l’avaluació del context de l’alumnat durant el present curs 2020-2021, adreçades a l’alumnat dels nivells 3r i 6é de Primària.
Es tracta d’uns qüestionaris per a obtenir informació de les condicions socioeconòmiques i culturals del context, i altres aspectes educatius de l’alumnat.
En els qüestionaris hi ha preguntes de resposta tancada i preguntes obertes de resposta curta. Seran anònims i en tot moment es garantirà la confidencialitat i l’anonimat. Procediment de recollida d’informació:
Els qüestionaris s’emplenaran telemàticament a través d’un formulari electrònic i específic per a cada centre i nivell per a enregistrar la informació. S’hi accedirà a través d’una clau que donarem a cada alumne/a i a la família.
– El centre organitzarà, coordinarà i garantirà la correcta aplicació i la introducció de dades en la plataforma informàtica. Per a l’alumnat de 3r de Primària, hi ha 2 apartats: un per a l‘alumnat i un altre per a la família.
– L’alumnat enregistrarà en la plataforma (ací en el centre) la seua part del qüestionari amb la clau d’accés que li facilitarà la tutora o el tutor.
– Les famílies, demà divendres, rebreu una carta a través de la vostra filla o fill  on s’explica el procediment i l’enllaç (des de qualsevol dispositiu electrònic), utilitzant la clau d’accés proporcionada, i emplenareu la vostra part del qüestionari abans del 7 de maig de 2021.
* Si hi ha alguna família que no puga emplenar el qüestionari per alguna raó (no disposen de connexió, no disposen de cap dispositiu, etc.) ho ha de comunicar al centre i, dins de l’horari lectiu i respectant les mesures COVID19, li proporcionarem ajuda.
Per a l’alumnat de 6é de Primària: sols hi ha qüestionari per a l’alumnat; per a les famílies no hi ha cap qüestionari.

Recordeu que el termini finalitza el 7 de maig.

EQUIP DIRECTIU