Ajuda per a material escolar 23-24

Resolució de 2 de juny de 2023 per a la concessió d’ajudes econòmiques per al finançament de l’adquisició de material escolar per a l’alumnat de famílies en situació de vulnerabilitat

socio-econòmica per al curs 23-24.

REQUISITS:

– Haver obtingut 100% de beca de menjador ( Beca completa)

CONCEPTES SUBVENCIONABLES:

– Material escolar no curricular d’ús directe per a l’alumnat

– No entra en la subvenció: llibres del banc de llibres ni material informàtic.

SOL·LICITUD:

– Marcar la casella en l’esborrany del menjador.

– Sol·licitud específica si no es té esborrany. ( Disponible ací a la web)

IMPORT:

– Import màxim individual de 30€

JUSTIFICACIÓ:

– Portar les factures a nom de la persona sol·licitant en el que s’identifique clarament el material comprat entre el 22 de juny i el 30 de setembre.

– Hauran de presentar-se les factures en el termini màxim de 10 dies a partir de la publicació en el tauler d’anuncis del centre.

PAGAMENT:

– El centre farà una transferència una vegada comprovada la documentació justificativa (factures) i una vegada rebut el pagament per part de la Conselleria.