Taller 9

El passat divendres 23 de febrer ens va visitar Júlia, la mare de David, per a continuar amb els “Tallers de famílies”. En aquesta ocasió, l’alumnat d’infantil ha aprés moltes coses al voltant de l’alimentació saludable ja que Júlia els ha explicat en que consisteix la piràmide alimentària i quins aliments són els més beneficiosos per a la nostra salut. Després, cada xiquet i xiqueta, han creat la seua pròpia piràmide per emportar-se-la a casa.

La piràmide de l’alimentació saludable és un instrument basat en coneixements científics sobre nutrició, que indica la freqüència de consum recomanada dels diferents grups d’aliments. El seu objectiu és mostrar aquesta informació d’una manera senzilla i comprensible per facilitar que tots puguem incorporar una ingesta saludable a la nostra vida quotidiana.

Gràcies Júlia per la teua col·laboració i per vindre a mostrar aquest aspecte de la teua feina a l’alumnat d’infantil.

Taller-9