Taller 12

El passat divendres 12 d’abril ens va visitar Marcos, el pare de Rosella, per a realitzar un taller musical. En primer lloc, ens va ensenyar l’instrument que ell toca, el trombó, i va tocar unes melodies. A continuació, l’alumnat va confegir una maraca reciclada feta amb una botelleta de iogurt, arròs, llentilles i un globus per tapar-ho. Després de decorar-la amb gomets, Marcos va realitzar uns jocs populars amb la maraca i al ritme de la seua música. Per finalitzar, tot l’alumnat d’infantil va fer els acompanyaments amb les maraques a l’última cançó interpretada pel pare de Rosella (podeu veure un xicotet vídeo al final de la publicació).

Ha estat tot un plaer tindre a la nostra escola, fent un taller a l’alumnat d’infantil, a un dels integrants del grup de música en valencià ZOO, pare de la nostra alumna Rosella. Moltíssimes gràcies Marcos per la teua col·laboració. L’alumnat i les mestres hem gaudit moltíssim!!

Taller-12

VÍDEO FINAL DEL TALLER