Experimentem

En aquest taller l’alumnat d’infantil ha experimentat amb farina “Maizena”, aigua i colorant. La barreja que hem obtingut és un fluid no newtonià, que té com propietat que la seua viscositat és variable, ja que que pot variar en funció de diferents condicions com per exemple de la força que apliquem sobre ell. Així per exemple, quan donem cops amb el puny sobre aquest fluid, la seua viscositat és superior i en aquestes condicions podem dir que es comporta com un sòlid. Quan no fem força el comportament s’assembla al d’un líquid. Per això quan posem el dit sobre la superfície aquest se’ns enfonsa cap l’interior del fluid.

Vos animem a que ho proveu a les vostres cases. L’alumnat ho ha passat molt bé descobrint noves textures!!

Experiment-Maizena