Taller 14

Continuant amb els “Tallers de famílies”, aquest divendres 26 d’abril ens ha visitat Nadia, mare de Quique, acompanyada per Ainara, la seua germana. Com que Ainara es dedica a la gimnàstica artística, el taller ha consistit en mostrar a l’alumnat tot el que envolta a aquest esport. La gimnàstica artística és un esport olímpic que consisteix en diversos exercicis en diferents aparells. La modalitat femenina consta de 4 aparells: barra d’equilibri, exercici de terra, salt de poltre i barres paral·leles.

En primer lloc, Ainara ens ha ensenyat el material que utilitza per als entrenaments i per a les competicions (vestimenta, pes, magnesi…), així com fotografies d’exercicis en els diferents aparells. També ens ha portat les medalles que ha guanyat a nivell provincial i autonòmic. Després, a les ordres de Quique i Ainara, l’alumnat ha realitzat uns escalfaments i a continuació uns exercicis gimnàstics. Ho han passat genial!! Per finalitzar, cadascú s’ha confegit la seua medalla d’or per emportar-se-la a casa.

Gràcies Nadia i Ainara per la vostra col·laboració i per ensenyar-nos tantes coses.

Taller-14