Taller 4

Continuant amb els tallers de famílies, aquest divendres 10 de novembre ha vingut Dolores, la mare d’Aloma, per a realitzar un taller d’ungles divertides. En primer lloc ha contat el conte “Visca les ungles de colors!”, un conte que potencia l’autoestima, l’empatia i el maneig dels sentiments i les emocions.

En aquest conte el protagonista és Joan, un xiquet al què li agradava pintar-se les ungles i, quan se’n van riure d’ell a l’escola, el seu pare va decidir recolzar-lo i pintar-se-les ell també. Qui ha dit que els xics no poden pintar-se les ungles? Una història senzilla que es tanca amb una xicoteta revolució a l’escola. Aquesta és una història inspirada en fets reals.

Després del conte, l’alumnat ha conversat i expressat les seues opinions i, per continuar amb el taller, Dolo els ha proposat als xiquets i les xiquetes si volien pintar-se les ungles de colors com Joan, el protagonista de la història. Tots han volgut i s’han posat per parelles a pintar-se-les uns als altres. Ho han passat genial!!

Gràcies Dolores per vindre a fer aquest taller sobre la coeducació i la llibertat d’expressió sense estereotips de gènere.

taller-4