Volta al món

L’alumnat de 5 anys ha realitzat durant el segon trimestre un projecte de treball anomenat “La volta al món”. Cada divendres un xiquet o xiqueta s’emporta a casa el quadern de treball de la volta al món per a buscar informació del país que li ha tocat en un sorteig fet prèviament a classe. Amb l’ajuda dels pares, mares, germans, iaios… ho decoren utilitzant diferents tècniques. Dilluns ho ensenyen al grup i ho expliquen.

Consisteix en una activitat molt enriquidora per a potenciar el desenvolupament com a persones. Amb aquesta activitat hem fomentat la relació entre l’escola i la família (ja que sense l’ajuda de la família no la podem portar a terme). Però, a més a més, hem treballat altres aspectes molt importants com és la lectoescriptura, la motricitat fina, la creativitat, l’expressió oral, el coneixement de l’entorn i l’autoestima.

Moltes gràcies a les famílies per la vostra col·laboració!!

Andorra
Estats Units