XARXA DE LLIBRES

Què és el BANC DE LLIBRES?

El BANC DE LLIBRES és un recurs oferit per la Conselleria d'Educació per a dotar a totes les famílies de l'alumnat que així ho sol·liciten, l'oportunitat de rebre els llibres, sempre que es compleixquen amb els requisits especificats en la normativa.

Per a més informació accedeix al següent enllaç:

Què és el XEC-LLIBRE?

El xec-llibre és un recurs econòmic que la Conselleria d'Educació facilita a les famílies de l'alumnat de primer i segon d'Educació Primària.

El xec-llibre ha de tramitar-se per part de les famílies i els centres educatius, i seran aquests els que faciliten els xecs perquè les famílies puguen adquirir els materials escolars per a aquest curs, normalment la primera quinzena del curs acadèmic.

Les famílies podran canviar els xecs-llibres en les llibreries o els establiments comercials autoritzats.

No podran adquirir-se els llibres a través d'empreses de venda online, ja que és necessari encunyar el xec-llibre, i emetre la factura a nom del centre

ENLLAÇ TRÀMIT TELEMÀTIC:

Generalitat Valenciana. Asistente de tramitación (gva.es)

Per aclaració de dubtes pot escriure al següent correu:

e.garciasahuquillo@edu.gva.es

INSTRUCCIONS PAS A PAS

Fes click al botó i accedix al document on explica pas a pas com realitzar el tràmit.

Diseño sin título