NOVETATS

ADMISSIÓ CURS 2024-2025

Emplenar la sol·licitud telemàtica del procés d'admissió a la pàgina web de la Secretaria digital de la Conselleria d'Educació - 1

TROBADA D'ESCOLA VALENCIANA 2024

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE ROBA

Global humanitària i Mariola solidària reconeixen la labor solidària del CEIP Professor Luis Braille en la campanya de recollida de roba i així ens ho fan saber amb este diploma.

WhatsApp Image 2024-03-26 at 08.52.51

JORNADA DE PORTES OBERTES

Recordeu inscriure-vos en les jornades de portes obertes per a vindre a conéixer el nostre col·le!

CEIP PROFESSOR LUIS BRAILLE - 2

CONCURS AL MENJADOR ESCOLAR

image_123650291

EL BRAILLE ENTRE ELS MILLORS CENTRES DE VALÈNCIA ???

Llegir la notícia

FINALISTES "INEVITABLE"!

Ha sigut INEVITABLE. SOM FINALISTES!????????

Entre quasi 150 participants en el concurs hem sigut seleccionats com a finalistes.?

Ara només queda esperar al dilluns 29 de gener per a conéixer el resultat i continuar somiant que Maldita Nerea ens premie amb un concert en el nostre centre.?

Gràcies a tots/totes pels vostres likes y MOLTES FELICITACIONS A TOTS/TOTES ELS QUE HAN FET POSSIBLE AQUEST VÍDEO.????

BEQUES DE MENJADOR 2023-2024

Ja ha eixit publicada la resolució de les ajudes de menjador ?️ Podeu descarregar els esborranys a la web família, o sol.licitar al centre que vos la imprimisca i entregar la sol.licitud a l'escola ? Per a noves sol.licituds podeu imprimir-les a l'annex de l'ordre o sol.licitar-ho al centre i entregar-ho en secretaria prèvia cita. ? Teniu fins el dia 5 de juliol per presentar les sol.licituds. NO S'AGAFARAN SOL.LICITUDS FORA D'AQUEST TERMINI.⛔

CENTRE DIGITAL COL.LABORATIU: IDENTITAT DIGITAL DEL ALUMNAT

El nostre centre ha sigut seleccionat per a participar en el pilotatge del projecte CDC (Centre Digital Col·laboratiu). Aquest projecte s'ha iniciat després de la signatura d'un conveni de col·laboració entre la Generalitat Valenciana i Microsoft per a facilitar l'accés del professorat i alumnat a eines en el núvol. El projecte persegueix avançar en la transformació digital i innovació educativa en els centres docents.

El projecte consisteix en la creació d'un compte de correu electrònic corporatiu en Outlook per a estudiants anomenada Identitat Digital que permetrà:

• Millorar la comunicació per correu electrònic amb un compte amb 50 GB de
  • Usar les eines en línia de Microsoft Office 365 per a crear documentació i col·laborar amb la resta de la comunitat educativa.
  • Disposar d'un compte d'emmagatzematge en el núvol amb 1 TB d'espai

Per a accedir a les aplicacions d'Office has d'entrar en la següent Web:http://www.office.com/ Per a autenticar-te has de posar la teua adreça de correu electrònic de la identitat digital i la contrasenya. Una vegada dins tindràs accés a totes les eines d'Office.

dades alumne

L'alumne podrà saber la seua identitat digital entrant en Web família, prement sobre les dades de l'alumne. La identitat digital de  l'alumne té el domini @alu.edu.gva.es. El canvi de contrasenya es realitza des de Web família

És fonamental que es tinga la màxima cura en guardar i utilitzar la Identitat Digital. En cas de donar a altres persones aquestes dades podrien suplantar la nostra identitat o esborrar els nostres arxius. És responsabilitat de l'estudiant i de les famílies utilitzar adequadament aquestes eines informàtiques.

Les responsabilitats legals pel mal ús que se'ls done per distracció o mala fe recauen únicament en l'estudiant i la família.

L'ús de la Identitat Digital suposa haver entés i acceptat aquestes normes.

PROJECTE 50/50

El nostre centre l'any passat  va participar en un projecte d'estalvi energètic de l'ajuntament de València denominat 50/50. Durant tot l'any vam posar en marxa mesures d'estalvi energètic amb la finalitat de reduir tant la despesa com la contaminació i així ajudar una mica a cuidar el nostre planeta.
Dins del projecte 50/50 l'ajuntament ens va proposar que tots els diners que estalviarem en les factures de llum, gas i aigua ens ho donarien al centre per a fer millores en aquest.
Ens alegra informar-vos que hem aconseguit estalviar 5.700 euros.??
Us animem a posar en marxa també a les vostres cases posant en marxa xicotetes accions com no deixar les llums enceses, tancar l'aixeta, no encendre llums si no és necessari, no deixar els aparells en stand by...)??
Continuarem intentant reduir el nostre consum energètic i així col.laborarem en la cura del nostre planeta.?
Gràcies per la vostra col·laboració?
Sin título (59.4 × 42 cm) (1)_page-0001