Beques MEC

Ja està disponible la convocatòria de beques i ajudes per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2024-2025. La podeu trobar en el següent enllaç.

Aquesta beca la pot sol·licitar tant l’alumnat d’infantil com el de primària que presente una necessitat específica derivada de: altes capacitats, discapacitat igual o superior al 25% inclosos, si és el cas, menors de dos anys amb escolarització primerenca deguda a esta discapacitat, T.D.A.H. amb discapacitat igual o superior al 25%, T.D.A.H. associat a transtorn greu de conducta o a transtorn greu de la comunicació i el llenguatge, TEA, transtorn greu de conducta, transtorn greu de la comunicació i el llenguatge.

El termini màxim de sol·licitud és el 13 de setembre. Per a presentar-la o per a qualsevol dubte o qüestió, us pot atendre l’orientador educatiu del centre.

Salutacions.