La societat actual té, o hauria de tindre, molt present la necessitat de cuidar el lloc on vivim des de les nostres possibilitats i atenent als ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible, adoptats per Nacions Unides en 2015).
I a l’escola tenim molt present aquesta necessitat.
Dins de l’aula reciclem el paper, envasos i orgànic. Cada vesprada, abans d’anar-nos a casa, buidem aquestes papereres en els contenidors del passadís.
A més de fomentar una actitud de respecte cap al nostre entorn, estem desenvolupant hàbits de col·laboració i cooperació.
La sociedad actual tiene, o debería tener, muy presente la necesidad de cuidar el lugar dónde vivimos desde nuestras posibilidades y atendiendo a los ODS (Objetivos de Desarrollo Sostenible, Adoptados por Naciones Unidas en 2015).
Y en la escuela tenemos muy presente esta necesidad.
Dentro del aula reciclamos el papel, envases y orgánico. Cada tarde, antes de irnos a casa, vaciamos estas papeleras en los contenedores del pasillo.
Además de fomentar una actitud de respeto hacía nuestro entorno, estamos desarrollando hábitos de colaboración y cooperación.




