Màquines simples i compostes

L’alumnat de la classe dels músics, ha estat investigant, en l’assignatura de Projectes Interdisciplinars sobre les màquines simples i màquines compostes. Amb aquesta investigació, han après a diferenciar què és una màquina simple i una màquina composta i el seu funcionament.

A més, han hagut de crear una màquina simple i aquest ha sigut el resultat.

Projecte de ciències: El cos humà

La classe dels i les esportistes han estat realitzant un projecte en l’àrea de Coneixement del Medi molt interessant.

L’alumnat ha hagut d’investigar l’aparell o sistema del cos humà que li ha tocat, i fer-se un expert/a en aquest. Després, ha hagut d’explicar a la resta de companys i companyes tot allò que ha descobert d’aquest aparell o sistema.

Per a ajudar a aquesta exposició, han hagut de construir una maqueta amb els materials que cadascú/cadascuna ha triat.

La veritat és que el resultat ha estat espectacular!

L’alumnat del tercer cicle va exposar les investigacions a la resta de companys i companyes.

Els altres cicles també van vindre a veure les exposicions, i els va encantar!

Ens ha agradat molt treballar d’aquesta manera, on els alumnes i les alumnes han sigut els principals protagonistes del seu aprenentatge.

SÚPER

Robòtica educativa

Aquesta setmana hem començat a treballar Robòtica Educativa amb els Bee Bots.

Què és el Bee Bot?

Es tracta d’un robot que marca un punt de partida perfecte per al control de l’ensenyament, el llenguatge direccional i la programació.

Què podem aprendre amb Bee-Bot?


Esquerra, esquerra, dreta, dreta, avant, arrere, un, dos, tres… En altres paraules: el llenguatge direccional, girs, lateralitat i altres conceptes espacials bàsics.

És un fantàstic recurs per a activitats interdisciplinàries i amb ell és possible l’aprenentatge significatiu basat en el joc!

Amb aquesta ferramenta podem treballar moltíssimes coses. En aquest cas, hem començat a treballar vocabulari d’anglès i música.

Activitats de LÓVA

Dinàmia del mirall

Estimades famílies,

Les últimes setmanes han passat moltes coses en la companyia L’arbre de les estreles. Estem en la fase d’escollir la temàtica i la tesi de la nostra òpera (vos recomanem aquesta lectura del nostre mestre de LÓVA, Miguel. on ens explica d’una manera excepcional de què es tracta).

La nostra temàtica apareix després de fer dinàmiques i activitats com les del mirall (què veus dins de tu?) o l’activitat sobre les coses que ens donen felicitat, tristesa, por... Però no anem a dir més, això ho sabreu el dia de l’estrena!

Dinàmica de concentració

A la recerca del tema

Ahir també vam participar en una jornada del Teatre Real per a celebrar els 15 anys de LÓVA amb la participació d’antic alumnat que va compartir la seua experiència amb totes les escoles que ens vam connectar.

Vam rebre una carta on ens convidàven a la companyia l’arbre de les estreles a participar en aquesta jornada i la cartera, Susi, ens la va donar en mà!

Ací teniu l’enllaç del vídeo:

https://www.youtube.com/live/QSKX6ofeo4E?si=KdmEcjct-d4m1QS9

Experintem amb teles

Aquest dimarts, l’alumnat d’infantil ha experimentat amb teles de diferents mesures i colors i és que, jugar amb teles permet dur a terme grans aprenentatges respecte al coneixement de l’espai i el propi cos, capacitat de projecció, habilitats socials, joc imaginatiu i exploració.

A més, els ha aportat una experiència meravellosa i ambientació sensorial que ha sigut molt enriquidora.

🎶​Santa Cecília!🎶​

Hui la classe dels i les músics ens han sorprés amb un detallet a tot l’alumnat i professorat (i, clar, a la mestra de música també) per tal de celebrar amb nosaltres la seua festa, el dia de la música!

Moltes gràcies músics!

Aprofitem per compartir un vídeo del nostre estimadíssim Enric Pizà, col·laborador de Musiescola. Per a totes aquelles persones que diuen “jo no soc músic…” Mireu, mireu…

Provocació artística

Aquesta provocació és una invitació en tota regla a crear i gaudir de manera grupal: pintem sobre llenç transparent creat amb paper de film, pintura de dits i pinzells.

Aquest suport permet apreciar els colors de manera totalment distinta per l’efecte de la llum.

És un luxe per a tots els sentits.

Animals in danger!

Students of year 3 and 4 have prepared a project about animals in danger in English class. They have studied what they eat, where they live and how many animals exist. They also have decorated their projects. Take a look!

L’alumnat de 3r i 4t ha preparat un projecte sobre aninals en perill d’extinció en la classe d’anglès. Han estudiat què mengen, on viuen i quants animals queden. També han decorat els seus projectes. Mireu-los!

Experimentem amb les tonalitats de carabasses

La setmana passada, la classe dels flamencs, va experimentar amb les tonalitats de les carabasses, observant-les i plasmant-les al llenç.

“Tot xiquet és un artista: perquè tot xiquet o xiqueta creu cegament en el seu propi talent i no tenen por a equivocar-se.”

Ken Robinson

https://gvaedu.sharepoint.com/:v:/s/DOCUMENTAR-46035604/ERYtranivMBHlNiSAadbCJcB3VIRaw2eSmnOysXVu0qU1A?e=QcIk7b

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies