TAULER D’ANUNCIS

Ja està publicada la RESOLUCIÓ del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per al curs 2024-2025. Es pot consultar en la pàgina de edu.gva.es en Normativa. Ací vos deixem un cronograma en les date importants.

Annex I. Calendari admissió ensenyaments d’Educació Infantil i Educación Primària.

ANNEXO-IV

TAULER D’ANUNCIS

ANNEXO-IV

23 d’abril: DIA DEL LLIBRE

Al CEIP Mare Nostrum celebrem la passió per la lectura amb unes activitats que hem preparat vinculades al dia del llibre. Des de la comissió de foment s’ha realitzat un PADLET per a mostrar els treballs fets per l’alumnat i les activitats implementades al centre. Ací vos deixem el PADLET. Al menú «23 d’abril DiA del llibre» teniu els resultats del certamen literari d’enguany.

POLSA LA IMATGE. Obrir amb FIREFOX o CHROME