Primer i Segon

27 de febrer de 2024

VISITA A L’OCEANOGRÀFIC

Hui el primer cicle de d’educació primària ha visitat l’Oceanogràfic. Hem passat una jornada de lo més enriquidora i divertida. L’alumnat ha visitat les instal·lacions i hem vist taurons, moltíssims peixos, tortugues, fauna molt diversa de diferents zones del món. A més, hem vist l’espectacle de dofins tots i totes. La visita a l’hospital de tortugues ha estat prou interessant, hem aprés moltes coses i sobretot que la nostra generació ha de cuidar del nostre planeta, i són molt importants els mars i oceans. Ací vos deixem una galeria d’imatges.

17 de gener de 2024

EIXIDA AL TEATRE LA ESTRELLA

El dimecres 17 de gener l’alumnat de primer cicle ha anat a vore una obra de teatre ELS MÚSICS DE BREMEN. Hen anat des de l’escola caminant, hem esmorzat i jugat abans d’entrar. Tots i totes ho han passat molt bé i han gaudit d’aquesta experiència molt enriquidora. Açí vos deixem unes imatges.