Tercer i Quart

SALUTACIÓ AL SOL: ACTIVITAT TRIMESTRAL

L’alumnat de segon cicle de primària hem practicat ioga.

El ioga fomenta hàbits saludables i ens ajuda a enfortir els músculs i a conéixer el nostre cos. Durant la sessió respirem lenta i profundament, acompanyant la nostra respiració amb una postura relacionada amb un conte.

Valorem molt positivament la pràctica del ioga perquè afavoreix la concentració, treballa la flexibilitat, enforteix l’esquena i les cames i ens ajuda a mantindre l’equilibri, estirar i tonificar els músculs.

DIVENDRES 23 de FEBRER de 2024

VISITA DEL SEGON CICLE AL PARC DE VIVERS

El divendres 23 de febrer totes les classes del segon cicle vam visitar el Parc de Vivers. Dos policies locals ens van donar una xarrada sobre educació viària i la importància de conéixer els senyals de trànsit. Després vam fer recorreguts en patinet, tricicle, cars i com a vianants per a aplicar l’aprés.

També vam visitar l’estany per a veure els ànecs i vam jugar a l’aire lliure.

Va ser un matI genial !!

TALLER D’EDUCACIÓ VIAL

Els grups de segon cicle hem fet un taller d’ educació vial amb l’ajuda dels policies locals.Hem fet una part teòrica i després hem pogut “tocar la sirena” en el cotxe i la moto de policia. Aquest taller ens serveix per a la próxima excursió d’ educació vial a Vivers del divendres 23 de febrer.

DIJOUS 25 de DESEMBRE de 2024

VISITA A L’OCEANOGRÀFIC

L’alumnat de 2n cicle de primària ha visitat l’Oceanogràfic i ha participat en un taller titulat : ” VIATJANT AMB MARINA “. Hem pogut visitar ” L’ARCA DE LA MAR ” ( àrea de recuperació i conservació d’animals de la mar ). Hem conegut els perills als quals s’enfronten les tortugues marines cada dia i hem aprés com contribuir a preservar la vida d’estos animals. Ha sigut una visita molt enriquidora i ho hem passat la mar de bé. Vos deixem unes imatges del nostre dia.

DILLUNS 18 i DIMARTS 19 de DESEMBRE

JORNADES GASTRONÒMIQUES

Aquesta setmana les classes de segon cicle de primaria hem gaudit d’una activitat de convivència entre els nivells i on les famílies han participat molt activament.Cada família ha portat al centre un menjar cuinat amb els xiquets i les xiquetes. L’alumnat, les famílies i el professorat hem tastat els diferents menjars i, tot estava boníssim! Quins cuiners i cuineres tenim al Mare Nostrum!Amb les receptes escrites que han portat els xiquets i les xiquetes a classe farem un llibre de receptes per classe.Així el podem compartir i gaudir de la cuina. Bon profit!