Tallers Interdisciplinaris a Infantil

NOTA IMPORTANT: Els tallers a Infantil començaràn en gener de 2024.

Per a realitzar els tallers internivell es crearan 6 grups. Cada grup estarà compost per alumnat de les diferents aules. Cada setmana passaran per un taller diferent, repetint dues vegades al llarg del curs en cada taller i realitzant activitats diferents. En cada sessió es farà una benvinguda i explicació de l’activitat a realitzar i una reflexió posterior i posada en comú.

Els diferents tallers programats per aquest curs són:

Taller d’experiments: en aquest taller realitzaran activitats amb imants i objectes magnètics i no magnètics, comprovaran la reacció de la mescla d’alguns elements i a més faran transvasaments d’aigua, neu casolana, pluja de colors i un tornado.

Taller de disfresses: en aquest taller ensenyarem a l’alumnat a respectar, compartir i valorar de forma creativa les diferents combinacions de complements de tots els companys i companyes. En una de les sessions jugaran a disfressar-se i transformar-se i en l’altra sessió es maquillaran.

Taller mindfullnes: en aquest taller acompanyarem a l’alumnat a connectar amb el seu cos amb la meditació i l’atenció plena, a relaxar-se i conéixer les seues emocions parlant i aprenent com els fan sentir.

Taller de contacontes: en aquest taller es farà la narració de dos contes: “La granota de tres ulls” i “La rebel·lió de les verdures”. Farem una posada en comú per comprobar la comprensió. Després realitzarem jocs relacionats i una manualitat.

Taller de ball: en aquest taller practicaran balls de diferents tipus d’estils musicals, combinant ritmes i agrupacions variades i a continuació, ballar-los tots junts i juntes.

Taller de música: en aquest taller es presentaran diferents cançons acompanyades de gestos, s’analitzarà la lletra de la cançó, el seu ritme i els instruments que s’utilitzen, representant-la finalment en gran grup.