CARNESTOLTES 2024

Dimarts 13 de febrer hem celebrat el CARNESTOLTES al MARE NOSTRUM, baix el nostre fil conductor per enguany L’ART DE LES PARAULES, tant l’etapa d’Infantil com la de Primària s’ho han passat molt bé passejant amb les seues disfresses. L’etapa dels més menuts i menudes va anar disfressat al voltant del llibre “ALÍCIA EN EL PAÍS DE LES MERAVELLES”. Al primer cicle vam anar de paraules compostes, al segon cicle de diferents jocs de paraules i al tercer cicle, l’alumnat i professorat de cinqué caracteritzats de la “VOLTA AL MÓN EN 80 DÍES” i a sisé de “ROMEO I JULIETA”.

Ací vos deixem imatges per a poder vore com anaven. Moltes gràcies al nostre alumnat de sisé que ens han amenitzat amb música com si fora una xaranga. Meravellòs!

L’ART DE LES PARAULES

Hem inagurat el projecte de centre d’enguany amb la FESTA DE BENVINGUDA. Ho hem passat molt bé amb una activitat amb la participació de tot l’alumnat i professorat del centre. Hem aprofitar per a dir quines seran les classes agermanades d’aquest curs. Després de cantar i ballar la cançó “SOM i SEREM PARAULES” hem gaudit d’un esmorzar saludable al pati. Agraïm l’ajuda de l’AFA per a dur-lo a terme. Anirem omplint aquest espai amb totes les activitats que es desenvolupen al llarg del curs. Ací vos deixem unes imatges de la nostra festa.