TAULER D’ANUNCIS

LA NOSTRA MASCLETÀ

NINOTS INDULTATS

Per votació popular les falles guanyadores són:

XAVI SALA 3 anys A E.I.
MARC i JORDI GARRIDO 4t. B EPO

VISITA DELS REIS MAGS

22 DESEMBRE 2023

Hui hem tingut la visita dels REIS MAGS a l’escola, tot l’alumnat ha gaudit de la màgia del NADAL. Molt contents i contentes des de l’etapa d’Infantil als majors de primària han anat passant a vore Melchor, Gaspar i Baltasar. Han rebut regalets i els han donat les seues cartes. Hem passat un dia de festa, balls i cançons nadalenques. Ha estat fenomenal!

Vos deixem ací unes imatges d’aquest dia.

16 NOVEMBRE DE 2023

FESTA DE LA TARDOR: LA CASTANYERA

El dijous 16 hem gaudit d’un dia dedicat a la TARDOR. Pel mati, l’alumnat d’Infantil i primer cicle ha fet un esmorzat de fruits de la tardor amb els companys i les companyes, Per la vesprada hem fet la Castanyera, l’alumnat de sisé s’ha vestit per ambientar la festa i ha repartit castanyes per a tothom. A més, han fet una actuació en directe de la cançó que ha tant ens agrada. Ho hem passat superbé!

31 OCTUBRE 2023

HALLOWEEN

Les mestres d’ANGLES Laura i Clara han preparat una activitat en la que l’alumnat de Primària ha participat amb molta il·lusió. Han portat a l’escola moltes carabasses decorades per a celebrar Halloween. Han sigut uns i unes artistes i la participació ha sigut un èxit. Enhorabona a tots i totes! I a les mestres per aquesta iniciativa tan original. Vos deixem ací unes imatges.