Dia de la Diversitat Funcional

Durant dues jornades hem estat en el centre celebrant el dia de la Diversitat Funcional. I ho hem fet amb un teatre per als més menuts i activitat física per als majors de l’escola. Enmarcant estes últimes en el projecte de centre del jocs olímpics i paraolímpics. Totes les activitats han estat encaminades a que els/les alumnes prenguen consciència de que la gent amb diversitat funcional és capaç de tot i que els hem d’incloure en totes les activitats que realitzem, ja siguen esportives o no.