Festival Fi de Curs

El 2 de juny vam gaudir molt del festival de la nostra escola. El fil conductor va ser la importància de respectar i cuidar el nostre entorn natural i com les espècies que viuen al nostre planeta es veuen amenaçades (boscos, aus, peixets…), l’alumnat de sisé amb el paper d’activistes eren els encarregats de donar color al nostre planeta i les actuacions d’infantil, segon i quart representaven els éssers vius de l’entorn que ens rodeja.
L’alumnat d’infantil va iniciar l’acte disfressats de bosc i va ballar la cançó “terra que no oblida” del Diluvi, els xiquets i xiquetes de segon, disfressats d’aus, va ballar un mix de la cançó “todas las aves del mundo” i “caminem junts” de Txarango, quart, disfressats de peixets, van ballar la cançó de “plastic ailand” de la Fúmiga i sisé un mix entre la cançó de “planeta bicicleta” i “obriu les portes” de Txarango.
Esperem que amb aquest festival i les xicotetes grans accions que hem fet durant el curs treballant aquesta temàtica haver sembrat una llavor d’estima i cura cap al nostre planeta.