Entrevista a Lucía Tachó, artista local

El dilluns 5 de juny, l’alumnat de 6é va tindre l’oportunitat d’entrevistar a Lucía Tachó, antiga alumna del CEIP Graüll i estudiant de Belles Arts, que ha creat un disseny especial de pintura per celebrar el 25è aniversari del nostre col·legi.
Lucía s’ha mostrat encantada d’estar a l’escola, ens ha contat anècdotes i moments meravellosos de quan era estudiant en el centre i ha quedat admirada pel creixement que l’escola ha experimentat al llarg dels anys. El missatge principal de la seua visita ha estat transmetre la importància de la creativitat i les arts en l’educació, ja que l’art pot inspirar, connectar i expressar emocions. També la rellevància d’estudiar en el futur allò que a una persona li agrada. Del seu disseny ha destacat els colors vibrants i alegres per reflectir la vitalitat de la comunitat escolar i alguns detalls (ratlles) que li recorden a aspectes significatius de la festa de Sant Joan, en concret al disseny de les faldes del vestit de xabiera. Per a ella ha estat una experiència molt gratificant que li ha permès retrobar-se amb antics i antigues mestres i gaudir de la inquietud de xiquets i xiquetes del Graüll.