DIA DE LA PAU

El 30 de gener es celebra el dia de la Pau i la no-violència als centres escolars. Aquest any, al nostre centre CEIP Graüll, hem decidit retre homenatge a la figura de Nelson Mandela. Durant les passades setmanes, hem estat treballant i reflexionant sobre la trajectòria i vida de Nelson Mandela i com després d’haver passat més de 27 anys a la presó, va aconseguir la unió al seu país i la convivència entre gent amb diferents colors de pell. L’acte ha començat amb un mural de Nelson Mandela empresonat. Dos alumnes de cada nivell, han anat dient missatges de pau i altres han tallat els barrots simbolitzant la llibertat. Hem acabat l’acte amb el ball de les dues danses de la Pau treballades com a símbol de germanor.