Nadal al Graüll

Enguany el gran protagonista de les activitats del Nadal ha estat l’alumnat, malauradament degut a la pandèmia, les famílies no ens han pogut  acompanyar.

Volem agrair a l’Ampa l’organització i finançament de l’obra musical “Un conte de Nadal”, l’alumnat va gaudir molt de l’actuació.

Ací us compartim una ressenya i  fotos per a que pugau assaborir  com hem viscut el nostre Nadal.

Com que estem participant en el Programa Xarxa 2030 i treballant els objectius ODS, la decoració de les portes s’ha fet amb material reciclat al igual que la resta de decoració del centre. La postal triada per felicitar els Nadals ha estat la de Sonia Diakivska de 4t B.

Per altra banda, l’alumnat d’Infantil i 1r i 2n ha comptat amb la inesperada visita dels “Patges reals” i amb molta il·lusió els han lliurat la carta.

Finalment, hui dia 22 s’ha realitzat la Cursa Solidària, ha participat tot l’alumnat i hem comptat amb  la col·laboració del Club d’atletisme, la Policia Local i la Creu Roja de Xàbia. És un moment màgic i emocionant veure la implicació de tot el claustre per tal de fer possible que TOT el nostre alumnat puga realitzar la carrera.