Educació Física

Dia sobre rodes

Estimades famílies,
    Amb la finalitat de promoure una conscienciació cap a mètodes de desplaçament sostenibles i no contaminants en les pròximes dues setmanes realitzarem el “Dia sobre rodes” en el qual els alumnes podran vindre amb diferents mètodes de transport no contaminants per a gaudir d’una sessió d’E.F patinant al costat dels seus companys.
    Les normes són molt bàsiques:
    • Els mètodes de transport són els següents:
    Si es ve en transport escolar: Patins, skate, patinet ja que són xicotets i caben bé en el transport escolar.
    Bicicleta: En cas de vindre al col·le sols, és a dir, amb el vehicle fins al col·le, o carregada en el cotxe dels tutors responsables, ja que les bicis no podem carregar-les en els autobusos.

• Serà imprescindible portar protecció bàsica per a poder circular, casc en cas de les bicis i patinets, i almenys casc i genolleres en cas dels patins. Alumnes que no tinguen almenys aquestes proteccions no podran realitzar el dia sobre rodes. Si volem fomentar les normes de seguretat per a una correcta circulació en vies públiques, i evitar danys durant la sessió d’E.F necessitem que es consciencien de la importància d’anar ben protegits.
    • Cada dia serà un grup el que portarà els seus vehicles de transport, és a dir, que ací baix en el calendari, podreu consultar que dia que els alumnes han de vindre en transport “verd”.
    • Una altra raó per a posar cada grup en dies diferents és per a aquells que no tinguen vehicle, tinguen germans en el col·le, etc. Puguen tindre uns dies per a buscar-los, demanar-los, que no els coincidisquen amb amics o germans etc. Com sabeu el col·le no té recursos d’aquest tipus, així que no disposem de patins ni bicicletes per a poder prestar.
    En fi, esperem que siga una jornada per a aprendre i gaudir desplaçant-nos sense contaminar.
    Qualsevol cosa el mestre d’E.F està a la vostra disposició.

Cross Escolar 2023

CARTEL CROSS POPULAR

El dissabte 25 de març esteu convidats a participar en el XXXVIII Cross escolar i popular.

Si vols inscriure al teu fill o filla, posa’t en contacte amb Víctor, l’encarregat del centre.

Si vols saber més informació:

• Dia de l’esport

Dia de l’esport en els Garrofers

Dia de l'esport

El Dia de l’Esport és una iniciativa dirigida als centres educatius que busca promoure l’activitat física entre el seu alumnat. Per això promou la celebració d’una jornada esportiva organitzada pels centres commemorant el Dia Internacional de l’Activitat Física (6 d’abril).

El dimecres 6 d’abril a partir de les 12:30 hores tot el col·legi eixirà al pati a fer esport

Des d’aquest pati fins a Japó, l’esport mola mogolló!