Dia sobre rodes

Estimades famílies,
Amb la finalitat de promoure una conscienciació cap a mètodes de desplaçament sostenibles i no contaminants en les pròximes dues setmanes realitzarem el “Dia sobre rodes” en el qual els alumnes podran vindre amb diferents mètodes de transport no contaminants per a gaudir d’una sessió d’E.F patinant al costat dels seus companys.
Les normes són molt bàsiques:
• Els mètodes de transport són els següents:
Si es ve en transport escolar: Patins, skate, patinet ja que són xicotets i caben bé en el transport escolar.
Bicicleta: En cas de vindre al col·le sols, és a dir, amb el vehicle fins al col·le, o carregada en el cotxe dels tutors responsables, ja que les bicis no podem carregar-les en els autobusos.

• Serà imprescindible portar protecció bàsica per a poder circular, casc en cas de les bicis i patinets, i almenys casc i genolleres en cas dels patins. Alumnes que no tinguen almenys aquestes proteccions no podran realitzar el dia sobre rodes. Si volem fomentar les normes de seguretat per a una correcta circulació en vies públiques, i evitar danys durant la sessió d’E.F necessitem que es consciencien de la importància d’anar ben protegits.
• Cada dia serà un grup el que portarà els seus vehicles de transport, és a dir, que ací baix en el calendari, podreu consultar que dia que els alumnes han de vindre en transport “verd”.
• Una altra raó per a posar cada grup en dies diferents és per a aquells que no tinguen vehicle, tinguen germans en el col·le, etc. Puguen tindre uns dies per a buscar-los, demanar-los, que no els coincidisquen amb amics o germans etc. Com sabeu el col·le no té recursos d’aquest tipus, així que no disposem de patins ni bicicletes per a poder prestar.
En fi, esperem que siga una jornada per a aprendre i gaudir desplaçant-nos sense contaminar.
Qualsevol cosa el mestre d’E.F està a la vostra disposició.