Hort escolar

Projecte d’hort escolar

Al CEIP Els Garrofers tenim des de fa anys un projecte d’hort escolar ecològic amb el qual treballem diferents competències, destreses i habilitats amb la finalitat d’aconseguir una sèrie d’objectius didàctics, ambientals, socials i motrius.

Hort CEIP Els Garrofers

Tots els grups de l’escola participen en les diferents activitats que organitzem al voltant de l’hort (plantació i manteniment de les plantes, elaboració i col.locació dels cartells identificadors, etc.) a partir d’un calendari establert prèviament. Com a objectiu últim, gran part de les hortalisses que collim s’utilitzen per al menjador escolar.

A més a més, l’hort escolar dona un valor afegit a la nostra escola des del punt de vista ambiental perquè és un hàbitat i espai verd on diferents espècies d’animals s’alimenten, beuen i es refugien.