Música_3r de Primària_Del 02/06 al 14/06

Hola a tots i a totes

Al llarg d’aquestes setmanes hem treballat els instruments de l’orquestra, sols ens queda la percussió i és el que treballarem aquesta setmana. Veurem un vídeo de la família de la percussió on teniu exemples de diferents instruments. Realitzareu una activitat per reconéixer i practicar ritmes, que ens ajudaran en la cançó que aprendreu a tocar amb la flauta.

Activitat 1_Els instruments de percussió

En el següent vídeo podràs veure i escoltar els instruments de percussió que més s’utilitzen a l’orquestra. Mira, escolta i gaudeix de la música.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací.

Activitat 2_Quin ritme sona?

Per a realitzar aquesta activitat, has de preparar un full com es mostra a l’exemple:

EXEMPLE

En el següent vídeo practicaràs 4 ritmes. Després de practicar, hauràs d’escoltar i anotar el ritme que sona cada vegada. El vídeo el podeu veure les vegades que necessiteu i també parar quan siga necessari. Al final d’aquesta activitat haureu d’enviar a la mestra els resultats al correu revert_anamir@gva.es.

Activitat 3_La nota do’

A continuació vas a seguir practicant la nota do, amb una senzilla cançó. Al vídeo es motra la partitura, les notes i la posició de cada amb la flauta.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací.

De les activitats cal enviar els resultats de l’activitat 2 (una imatge) i 3 (vídeo de deu segons tocant)

Espere que estigueu molt bé. Vos envie una forta abraçada a tots i a totes, vos trobe a faltar.

Gaudiu de la música!

Mestra d’Educació Musical