Música_3r de Primària_Del 05/05 al 17/05

Aquesta setmana vos deixe 3 activitats. Una cançó per cantar i interpretar amb percussió corporal, una pàgina web on aprendreu coses sobre la família del vent, i ja que estem treballant el vent, construireu un instrument molt senzill.

Activitat 1_Kokoleoko

Ací et deixe aquesta divertida cançó perquè pugueu cantar-la i interpretar-la. Al vídeo trobareu la lletra i s’explica molt bé la percussió corporal.

Segur que ho feu molt bé!!

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

Activitat 2_El vent

Aquestes setmanes vos deixe una pàgina per a llegir i escoltar els instruments de vent-fusta. Llegiu a poc a poc i escolteu amb atenció, segur que els vídeos vos agraden molt.

WEB

Activitat 3_Kazoo

Ací vos deixe un tutorial per a construir un Kazoo.

Atenció! El paper de seda es pot substituir per paper vegetal (el que posem al forn). I el podeu decorar com vulgueu.

Quan el tingueu construït m’envieu una foto.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

_____________________________________

Espere que estigueu molt bé. Vos envie una forta abraçada a tots i a totes, vos trobe a faltar.

Gaudiu de la música!

Ana Pilar Revert