Dia de la Pau 2024

Ahir dimarts 30 de gener es va portar a terme la tradicional celebració del “Dia Escolar de la Pau i la NO Violència”.

La nostra escola, una vegada més, vam voler commemorar aquesta data amb una sèrie d’activitats per a tot l’alumnat.

En primer lloc es va desplegar el “Mural de la Pau” que es va pintar en dies anteriors, posteriorment tots els cursos del Ceip Cervantes van cantar al pati de l’escola la cançò “Paz, paz, paz” del grup Juanes .

A més vam tindre una solta de coloms de la pau que van revolar per dalt del nostre pati i tot l’alumnat va formar el símbol de la pau al centre del pati per tal de ser fotografiats des de les finestres superiors.

Per finalitzar, es va llegir un manifest per part dels alumnes de sisé Adriana Andrés i Guillem Vinaixa.

Vos deixem fotos i videos per ací.