Setmana Cultural 2022: El cinema.

Durant les vesprades de dimecres, dijous i divendres d’aquesta setmana, hem représ una de les activitats que vam haver de deixar un poc de banda per la pandèmia al nostre centre, la setmana cultural.

Enguany tots els tallers i activitats plantejats giren al voltant d’un tema, el cinema.

Tot el nostre alumnat de primària haurà portat a terme durant aquestes tres vesprades un total de SIS tallers diferents, dos per vesprada.

Taller de Cinema, amb projeccció de pel·lícules amb una màquina antiga de cinema.
Taller de Trivial, amb preguntes sobre cinema infantil i juvenil.
Taller de Bingo, amb pel·licules i personatges.
Taller dels Òscars, on cada alumne/a es fa el seu propi “Òscar” i el dedica a qui ell/ella vol.
Taller “Walk of Fame”, on cade alumne/a es fabrica la seua pròpia “Estrella de la Fama”.
Taller de Cartelleria, on l’alumnat decora un cartell de cinema i s’inclou en foto com a protagonista d’una pel·lícula.

A infantil, per la seua banda, cada vesprada porten a terme un taller, també relacionat amb la temàtica escollida per a enguany:

Taller de maquillatge, on l’alumnat es pot pintar la cara imitant els seus personatges favorits.
Taller “Ballem de cine”, on el ball és el protagonista imitant balls i actuacions a pel·lis mítiques.
Taller “Banda Sonora”, on els xiquets i xiquetes escolten i trien les millors bandes sonores infantils.

Vos deixem per ací una menuda galeria de fotos amb les activitats.