Dia del Llibre 2020

Avui 23 dabril és un dia molt especial: el Dia del Llibre i Dia de Sant Jordi!!!!

La Comissió de Biblioteca del CEIP Cervantes té una sorpresa per a vosaltres!!!

Mireu, mireu i després continuem...

Vos ha agradat?

Nosaltres (Júlia, Joana, Ángela i Elvira) l'hem fet amb molta il·lusió!!!

Perquè... Llegir és un plaer i és molt divertit!!! Llegir és viure grans aventures, Riure sense parar, Viatjar en el temps, Aprendre coses noves, Conèixer nous amics i amigues, Obrir les portes a altres móns, Volar al món de la fantasia, Ser un heroi o una heroïna, Somiar, i Conéixer bruixes/ots, monstres i feres. En definitiva, Llegir és créixer!!!

També tenim un concurs!!!

Així, que ànim i participeu!! Entreu al desplegable del menú de #somBiblioVirtual, escolliu el llibre que més vos agrade i siga del vostre nivell, i féu un dibuix ben bonic!!! Teniu fins dilluns 27 d'abril per a acabar-lo i enviar una foto a l'email llorca_juacan@gva.es i a vore si teniu sort i guanyeu un llibre!!!

Per últim, ací teniu una cançoneta per a disfrutar de la música en el Dia del LLibre:

Fes clic ací per a escoltar la cançó del Dia del Llibre

FELIÇ DIA DEL LLIBRE!!!! SIGUEU MOLT FELIÇOS/CES I GAUDIU DE LA LECTURA!!!