Excursions

Les excursions formen part intrínseca del procés educatiu, ja que permet vivenciar l’aprenentatge de primera mà i que aquest siga significatiu.

D’una banda tenim les eixides de senderisme que permeten conéixer els indrets diversos que conformen la província de Castelló a la vegada que es fa activitat física. Són habituals les eixides a Penyagolosa, Desert de les Palmes, Serra d’Espadà, Serra d’Irta,… Aquestes eixides també ens erveixen per conscienciar a l’alumnat sobre la necessitat de cuidar i protegir el gran patrimoni natural de que disposem.

D’altra banda, tenim les eixides que complementen l’aprenentatge de l’alumnat. Sortides vinculades a projectes o altres seqüències didàctiques constitueixen una eina d’aprenentatge molt important que permet que l’alumnat visca experiències que l’ajuden en el seu procés educatiu.