Volta a Peu

VOLTA A PEU ESCOLAR

Una vegada més, amb gran èxit de participació i assistència de públic, es va celebrar la volta a Peu escolar.

Va participar tot l’alumnat del nostre cole, l’alumnat de l’escola de LLocnou i part dels alumnes del centre ocupacional de Xàtiva.  També vam comptar amb la participació de més d’una trentena de membres de la nostra Comunitat Educativa, mares, ties, iaies i algun pare.

Està volta a Peu està emmarcada dins de les activitats que s’organitzaren dins de la Setmana Cultura.

La prova es va realitzar una vegada més pels carrers  del Parc Nou.

Cal agrair el treball i l’organització de tots els col·laboradors, Ajuntament, AMPA, la Mallà a tot pulmó i MAIPE FRUT S.A.

Vam poder gaudir tant de la relació amb el medi natural, els jocs i la pràctica d’activitat física.

Fins a l’altra.