Setmana cutural

SETMANA CULTURAL

La planificació d’aquesta Setmana Cultural es va fer durant els mesos de febrer i març, desenvolupant-se al llarg de tres dies, concretament els tres dies abans de pasqua. Van haver activitats ecològiques, culturals, , esportives, literàries, artístiques,… totes elles es realitzaren dins de l’horari escolar.

Vam intentar que foren activitats motivadores, per gaudir i aprendre al mateix temps. Algunes d’elles van ser  exclusivament per a l’alumnat, però van haver d’altres obertes a tot el poble, a tota la comunitat educativa.

Aquest curs  ha estat dedicada al mestre, escriptor i gramàtic Carles Salvador. Algunes activitats que ens han ajudat a conèixer  un poc més la seua vida i les seues obres:

• Visitar l’exposició Carles salvador.
  • Confeccionar un mural a l’estil d’Andy Warhol
  • Recital de poemes de Carles Salvador.
  • Treballar Les unitats didàctiques preparades per a l’ocasió
  • Preparar cartells i  penjar-los a les façanes del poble
  • Preparar l’auca : Carles Salvador.

També vam aprofitar aquests dies per posar ben guapa la nostra escola, confeccionant dos murals en algunes parets de l’escola, un al pati de baix i l’altre a l’entrada.

I no podíem deixar de costat els escacs. Tots els xiquets i xiquetes estan molt motivats, per tant vam organitzar una xarrada a les famílies,a càrrec d’ Ernest Pallàs i  tres partides múltiples dutes endavant per Ernest Pallás i Nestor Echeverría. A més a més, els alumnes van poder realitzar unes partides amb unes peces gegants, on van gaudir molt.

I es clar, l’hort també ens demanava la nostra atenció, el vam deixar ben arregladet i vam collir les cebes i els enciams.(o encisams)

Tampoc podem oblidar la festa que va suposar  la volta a peu, amb la participació dels alumnes de l’escola de Llocnou i del centre ocupacional de Xàtiva.

I com que aquesta Setmana Cultural es celebra unes dies abans de pasqua també hem organitzat activitats relacionades amb ella.

Van ser uns dies intensos , on tot el claustre i  l’alumnat vam participar d’una manera exemplar, gaudint de cadascuna de les activitats, acompanyats sempre de la participació de tota la comunitat educativa, recolzats per l’AMPA de l’escola i l’ajuntament del poble.