ESCOLA DE FAMÍLIES

• Comencem l’escola de famílies
    Bon dia, famílies del CEIP Armelles!!  RECORDEU!! Aquest dijous dia 26 de gener tindrem la primera escola de famílies. Us recordem que hi haurà dues convocatòries; una al matí a les 9.15 i l’altra a les 15.15. El tema triat és: ”Com millorar la comunicació amb el seu fill/a i estratègies de modificació de conducta”. Podeu confirmar l’assistència comunicant la mateixa a la tutora dels vostres fills. Us animem que participeu de l’escola de famílies!!