MOSTRA DE CARTELLS DE 3r

Benvinguts a la pàgina web de l’Escola Antonio Armelles! Avui tenim una notícia emocionant per compartir amb tots vosaltres. Els nostres alumnes de 3r de primària han estat treballant durant les últimes setmanes en un projecte molt especial: la creació de cartells per a les festes de la Magdalena.

A través d’aquest projecte, els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de connectar amb la seua comunitat local i expressar la seua creativitat a través de l’art. Els cartells que han creat són una reflexió del seu amor per la seua ciutat i la seua cultura.

Estem molt orgullosos dels nostres alumnes i volem donar-los l’enhorabona per la seva dedicació i esforç en aquest projecte. Esperem que els seus cartells siguen ben rebuts per la comunitat educativa i que puguen ser una font d’inspiració per als seus companys i amics.

Ací podeu veure els treballs realitzats MAGDALENA3r